Level

Nezabudnuteľné scény a úrovne v hrách

Každý z vás ma v pamäti určite levely (či úrovne) v hrách ktoré sa mu do pamäti vryli hlboko a ostala po nich jazva pomaly väčšia ako tá ktorú utrpel chudák Frodo od Morgulského meča.…

Rozhovor s Honzou Herodesem & Radkem Friedrichem

V době, kdy jsem začínal číst herní časopisy, pro mě byl Honza Herodes klasickým herním polobohem. Naprosto jsem tehdy hltal Level a všechno kolem něj, tudíž není divu, že jsem se docela dost těšil, až ho právě na tohle téma vyzpovídám.…

Rozhovor s Michalem Rybkou & Ondřejem Malým

Poslední rozhovor s Honzou Herodesem a Radkem Friedrichem u vás zaznamenal celkem slušný ohlas. Dík za něj, fakt si toho vážím! Dvojitá porce byla dobrá ještě z jednoho důvodu - víc hlav víc ví a oba dva pamětníci se tak mohli jednoduše doplňovat na místech, kdy si třeba jeden nebyl tak jistý v kramflecích.…

Retroware

Musím se přiznat, že když jsem do pravé lišty umisťoval tlačítko "Donate", měl jsem trochu smíšené pocity. Na jednu stranu mi imponovalo, jak s lidovou sbírku uspěl Fuxoft, ale přece jen frekvence, dopad a "závažnost" mých příspěvků není taková, aby mi začaly chodit nějaké horentní sumy, kvůli kterým bych sem třeba mohl dávat jeden článek denně.…

Rozhovor s Janem Tománkem

Nejprve malý disclaimer. Tento rozhovor byl natočen na začátku roku 2011 jakožto součást bakalářské práce, nikoliv jako "věc na blog." Samotný Jan Tománek (mimo jiné režisér filmu Kozí Příběh: Pověsti Staré Prahy) si výslovně nepřál do uveřejnění BP tento rozhovor nikde publikovat.…

Rozhovor s Martinem Bachem

Moc dobře si pamatuji, kdy jsem poprvé v Levelu zaregistroval jméno Martina Bacha. Bylo to v rubrice Amiga, kdy téměř na konci každé novinky v úvodním zpravodajském souhrnu použil tři vykřičníky.…

Poklad #18: Earth 2140

Ok, tohle bude asi dost osobní vzpomínka, protože Earth 2140 byl jednou z prvních realtime strategií, kterou jsem kdy hrál, a podle toho na ní dodnes nahlížím, ačkoliv si to třeba nezaslouží.…

Popření – Odmítání – Smlouvání – Deprese – Smíření

Dovolte mi začít trochu ze široka, na lehce patetické a emocionální vlně.Časopis Level, pro který jsem pracoval od podzimu roku 2007, byl pro mě vstupenkou do světa počítačových her. Když mi totiž o deset let dříve rodiče pořídili první počítač (démonická 386ka, pro níž jsme s tátou jeli natřikrát do paneláku v Železném Brodě), zároveň s ním mi koupili i únorové číslo, na jehož obálce se nacházel artwork ze hry Diablo.…

Rozhovor s Lukášem Codrem

Když se budeme bavit o lidech, kteří to z pozice "píšu o hrách" dotáhli nejdál, jméno Lukáše "Čočíka" Codra spoustu lidí napadne jako první. Právem. Z jeho začátků na Bonuswebu a časopise GameStar se dostal v průběhu let do Levelu, kde začal s produkcí videomateriálů, do Oficiálního PlayStation 2 Magazínu, do GamePage, kde po čtyři roky uváděl konzolový speciál, do Illusion Softworks/2K Czech na pozici producenta, kde pracoval mimo jiné na Mafii 2 až nakonec do 2K Shanghai/2K China, kde působí dodnes.…