Dragonlance

The Dark Queen of Krynn – Bestiář

V tomto dílu potkáte mnohem méně nemrtvých, pestrost je však zachována, a co víc, vše je vyvedeno ve větším detailu, takže oko se pokochá.Ještěří lidé bakali, které přinesla příručka Time of the Dragon, tedy specificky taladasovská záležitost, nicméně pokud vím, tak se jedná o klasické ještěráky.…

The Dark Queen of Krynn – meč, magie a prach

 Pár poznámek k D&D, dragonlancovským reáliím a jejich zpracováníVzhledem k tomu, že levely postav a s nimi i síla monster se v tomto dílu opět posunují o pěkný kousek vpřed, proměňuje se i praktičnost jednotlivých kouzel, což vždy patřilo mezi klady D&D - díky pestré nabídce se hráči mohli přizpůsobovat nejrůznějším situacím a jejich hra tak nebyla o sesílá tří kouzel stále dokola.Nově jsem začal používat kouzlo Blade Barrier.…

The Dark Queen of Krynn – Jádro věci

Poslední díl krynnovské trilogie v enginu gold box. Stejně jako byl znatelný posun vpřed mezi prvním a druhým dílem, i třetí část s sebou přináší řadu vylepšení a inovací. Nejzásadnější nedostatky předchozích dílů bohužel neodstraňuje a citelně naráží na limity dané enginem.Nejdřív k tomu novému a radostnémuGrafika je opět o krůček barevnější a detailnější, došlo i na pestřejší textury "3D" prostředí - lesy, krápníkové jeskyně, dno moře.…

DragonStrike – friendly fire!

Tenhle příspěvek bude spíš galerie a trochu detailnější pohled na příběh hry, říznutí osobními dojmy z hraní, vše ostatní jsem napsal už v minulém příspěvku.Na tomto místě se patří zmínit, že titulní obrázek je z modulu Dragons of Hope (3.…

DragonStrike – dragon strikes!

Ještě než se vrhnu na trilogii pravděpodobně nejpovedenějších her ze světa Dragonlance (Champions of Krynn, Death Knights of Krynn a The Dark Queen of Krynn), je tady ještě jedna hra z Krynnu, které jsem se v rámci tohoto blogu nepověnoval - DragonStrike!…

Dragons of Flame – Tasslehof’s Map Pouch

Když bylo jasné, že už nějakou chvíli bloumám místnostmi pevnosti Pax Tharkas a podzemí Sla-Mori jsem nechal za sebou, začal jsem být nesvůj, že stále nemám meč Wyrmslayer. Znamenalo to, že jsem musel ve Sla-Mori něco přehlédnout, a tudíž že se tam jednak musím vrátit a jednak že se musím pokusit podzemní část hry zmapovat.…

Dragons of Flame – Wilderness Adventure

Minule jsem psal o tom, v čem se DoF oproti HotL posunuli k lepšímu, nebo aspoň směrem vzpřed. Tentokrát se budu věnovat tomu, co je na DoF blbé, přičemž dost často jde o stejnou věc, která mě srala už u předchozího dílu.Na systému boje - nebo obecně na systému hry - v Dragons of Flame je totiž mnoho špatného, i když je zajímavé, že některá negativa jsou výrazně jiná než u předchozího dílu.První společné negativum je, že i přes změnu systému kouzel se jejich sesílání zpočátku spíš vyhýbáte.…

Dragons of Flame – NES rules!

Výrazně lepší hra než její předchůdce Heroes of the Lance, přičemž verze pro NES svými kvalitami jednoznačně předstihuje verzi pro osobní počítače, která se nedokázala vymknout šedivému průměru. Od předchozího dílu se hra liší dvěma zásadními věcmi - tou první je tzv.…

Heroes of the Lance

Zhruba ve stejné době jako stategická war game War of the Lance vyšla hra Heroes of the Lance, popisující to samé období v dějinách Krynnu. (Respektive WotL prezentuje toto pětileté období jako celek, zatímco v HotL prožijete pár dní z posledního roku Války o Kopí).…

War of the Lance – Jak jsem zachránil Ansalon

Strategické a taktické možnosti nejsou ve War of the Lance nijak extra široké, takže hru může relativně snadno ovládnout i strategický laik, jako jsem já. Vyjma toho AI není nijak třeskutě bystrá - anebo se drží scénáře původní Války o Kopí, to nedokážu říct přesně.Já nejdřív začal od samotného počátku války a dostával jsem hrozně na prdel.…