Commercial games

Hedon

Jak jsem slíbil v článku o komerčním megawadu Sigil z produkce kultovního designéra Johna Romera a jeho firmy Romero Games, v rychlém sledu bude následovat recenze dalšího placeného titulu. Tentokrát se nejedná o práci ostříleného veterána, ale o člena doomovské komunity, který si říká Zan The Bonebreaker.…

Sigil

Naše řada článků o komerčních hrách vytvořených na Doom enginu nám nabrala překvapivé obrátky. Zatímco v regulérním chronologickém pořadí by vás mělo čekat pojednání o Lost Episodes for Doom, na scéně došlo ke dvěma událostem, které poněkud zamíchaly časoprostorovým sledem našeho seriálu, donutily mě změnit tok času a pokračovat nikoliv minulostí, ale žhavou přítomností, prostřednictvím […]…

Doom II: Hell on Earth

Vývojář: id Software Distributor: GT Interactive Software (Virgin, CDV) Vydání: 10. 10 1994 Na naší pouti historií komerčních her na Doom enginu jsme doposud prozkoumali spletité základny na Marsu v mistrovském kousku id Softu nesoucím zkázonosné jméno Doom.…

Komerční hry na Doom enginu

Mnozí z vás čtenářů, kteří pečlivěji brouzdají na našich stránkách, si jistě všimli v sekci “O nás” poznámky, ve které avizuji v budoucnu publikovat přehled her, které komerčně vyšly na bázi Doom enginu.…

Doom – part I

Vývojář a distributor: id Software Vydání: 10. 12. 1993 Jak již napovídá předchozí přehledný seznam a aktuální název dnešního článku, nastal čas, vrhnout se do mapování historie komerčních her, při jejichž tvorbě autoři použili Doom engine.…

Doom – part II

Recenze Doom je bezesporu jednou z nejzásadnějších her v historii. A pokud vytkneme kategorii her akčních, tak se nebojím napsat, že je tou vůbec nejvýznamnější hrou v této skupině. Domnívám se, že pokud vyslovíme toto jméno při debatě mezi hráči, tak bez výjimky i ti nejmladší budou vědět, oč jde.…

Laura Beyer´s Doom

Autor:              Laura Beyer Team Vydání:            Květen 1994 Úvod: Takřka veškeré nové levely, mody či totální konverze, o kterých píšeme na našich stránkách, jsou distribuovány zcela zdarma. Autoři svá dílka vydávají z nadšení a čirého entuziasmu, možná s vidinou, že jejich designérských schopností si všimnou v některém z vývojářských studií.…